Administració de finques

A Finques Fortuna li oferim una activitat professional seriosa, responsable, transparent, dinàmica i compromesa, destacant el tracte directe amb l'administrador, la seva accessibilitat i proximitat. Sigui quina sigui el seu problema, trobarà en Finques Fortuna el suport humà i professional que necessita.

Volem que aprofiti la nostra experiència, formació i honestedat per treure el major partit al pressupost de la seva comunitat.

El nostre compromís

Res ens vincula a ningú, només la qualitat dels millors professionals, el que ens permet seleccionar les empreses col·laboradores atenent només a la seva qualitat professional. Això es tradueix en la reducció de costos de la seva comunitat, en aconseguir pressupostos a preus molt competitius. Les nostres actuacions estan avalades pel Col·legi d'Administradors de Finques de Tarragona i per una pòlissa de responsabilitat civil.

Els propietaris que van a Finques Fortuna ho fan perquè busquen competència, fiabilitat i diligència, el que significa:

  • Una gestió d'edificis que permet que aquests conservin el seu valor.
  • Una celebració sense dificultats ni conflictes de reunions de propietaris ben preparades.
  • Una aplicació immediata de les decisions preses per la comunitat de propietaris.
  • Transparència en totes les tasques de comptabilitat i gestió.
  • Estreta col·laboració amb la Presidència i la junta directiva de la comunitat.

Els nostres Serveis

  • Constitució de Comunitat.
  • Legalització del Llibre d'Actes de la comunitat.
  • Inscripció de la finca a la Delegació d'hisenda corresponent i realització dels tràmits necessaris per a la concessió de la seva N.I.F.
  • Emissió i gestió de cobrament dels rebuts, corresponents al pressupost ordinari com extraordinari.
  • Control i pagament de les obligacions econòmiques de la comunitat de caràcter periòdic i regular, així com altres de caràcter excepcional que la comunitat encomani.
  • Liquidació anual de despeses i ingressos, detallant les despeses, agrupats per partides, enviant còpia a tots els propietaris.
  • Elaboració del pressupost anual de despeses.
  • Confecció de les convocatòries a Juntes Generals, ordinàries i extraordinàries, amb assistència de l'administrador titular a aquestes juntes.
  • Redacció i enviament de les actes de les juntes de la comunitat i transcripció al Llibre d'actes.
  • Tramitacion dels sinistres que puguin esdevenir en la seva comunitat davant la companyia asseguradora i seguiment fins a la seva total resolució.
  • Disponibilitat per celebrar juntes generals a les nostres sales de juntes, sense càrrec, o desplaçant-nos per celebrar-les en zona comunitària.

Pressupost Ad. finques

Demana'ns pressupost sense compromís

sol·licitud